Sivun näyttöjä yhteensä

Lukijat

tiistai 16. elokuuta 2016

B lomailee

Isäntä ja B pomppas autoon ja hurautti lakeuksille lomalle. Minä jäin yksin kotiin.. minä jäin YKSIN kotiin ILMAN koiraa huh. Sitä ei ole vuosiin tapahtunut ja täytyy kyllä sanoa että aika orpoa oli tulla töistä kotiin kun ei ketään iloisesti vastassa.
No mutta kivaa oli ollut vaikken minä ollutkaan siellä päsmäröimässä ;)

B oli tavannut lenkkipoluilla kavereita ja leikkinyt hurjasti Nanu-beaglen kanssa. 
Viikon erossa olon jälkeen minä hyppäsin yötä vasten onnibussiin ja hurautin lakeuksille. B ja isäntä oli yöllä klo 04 minua asemalla vastassa ja voi mikä meno B,llä oli. Meinasi häntä lähteä irti kun oli niin iloinen.

B omituinen tassupattikin oli parantunut eron aikana täysin joten kuurit tepsi, hyvä niin.

 Nyt leikitään..

 Niin hauskaa että kitarisat vilkkuu..


 Tähän sopii;
-Leiki mun kanssa pliis
-EN
-Ai, no ei sit

 1v 3kk neiti 

 Aamu-joogat

 B ja joku kiva karvaturri jonka kanssa löytyi heti yhteinensävel

 Ja taas leikitään..

 Pikku tytöt laski B nisät moneen kertaan ja B nautti aivan unessa toimituksen ajan




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti